Artur Wójtowicz
Szczegółowy zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku pracy:
I. Opieka nad prawidłowym przekazywaniem dokumentacji do Archiwum UMK z następujących wydziałów i komórek organizacyjnych:
Akta wydziałowe (ogólne i studenckie):
- Wydział Filozofii i Nauk Społecznych,
- Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
- Wydział Nauk Historycznych,
- Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych, Teologicznych i Artystycznych – Academia Artium Humaniorum.
Akta pozostałych komórek organizacyjnych:
- Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości,
- Archiwum UMK,
- Dział Energetyczny,
- Dział Finansowy,
- Dział Księgowości,
- Dział Organizacji,
- Dział Planowania i Analiz,
- Dział Socjalny,
- Dział Zarządzania Funduszami Strukturalnymi,
- Fundacja Amicus Universitatis Nicolai Copernici,
- Kancelaria,
- Samodzielne Stanowisko ds. Czynności Kancelaryjnych,
- Sekretariat Inicjatywy Doskonałości – Uczelnia Badawcza,
- Samodzielne Stanowisko Pracy – Rzecznik Patentowy,
- Samodzielne Stanowisko Pracy – Uczelniany Koordynator ds. Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- Uniwersyteckie Liceum Ogólnokształcące,
- Zespół ds. Ekonomiczno-Finansowych.
II. Konsultacje powyższych w sprawach dotyczących:
- prawidłowego sposobu przekazywania akt do Archiwum UMK,
- przygotowania dokumentacji niearchiwalnej do brakowania oraz prawidłowego sporządzania spisów protokołów tej dokumentacji.
III. Przejmowanie materiałów z ww. wydziałów i komórek organizacyjnych.
IV. Opracowanie zespołów archiwalnych.
V. Wpisywanie danych do baz: Archiwum danych spoza USOS, Doktoraty, Habilitacje oraz IZA (Inwentarz Zespołów Archiwalnych).
VI. Obsługa kancelarii w zakresie:
- obsługi interesantów,
- wydawania i wysyłania dokumentów,
- sprawdzania i realizacji rewersów z wydziałów i komórek organizacyjnych,
- odpisywanie akt zwracanych przez wydziały i komórki organizacyjne,
- wypożyczania akt wydziałom i komórkom organizacyjnym,
- realizacji rewersów z wydziałów i komórek organizacyjnych oraz pracowni naukowej,
- rejestracji wydawanych dokumentów i akt,
- rejestracji korespondencji.
VII. Sporządzanie zaświadczeń do ZUS.
VIII. Realizacja zamówień z magazynów na Bielanach.
IX. Praca w magazynach w zakresie przejmowania i włączania akt, wymiany zniszczonych teczek, itp.
X. Zamawianie materiałów biurowych i środków czystości w bazie Xprimer.
XI. Sprawowanie opieki nad praktykantami odbywającymi praktyki zawodowe w Archiwum UMK.
XII. Dokształcanie i doskonalenie warsztatu pracy.
XIII. Współpraca z NDAP, Archiwum Państwowym w Toruniu, PAN Archiwum w Warszawie, Instytutem Historii i Archiwistyki UMK, Koordynatorem Czynności Kancelaryjnych.
XIV. Realizacja spraw bieżących oraz innych prac zleconych przez przełożonego nie uwzględnionych w powyższym zakresie obowiązków.