Jacek Waliszewski
Szczegółowy zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień na zajmowanym stanowisku pracy:
I. Opieka nad prawidłowym przekazywaniem dokumentacji do Archiwum UMK z następujących wydziałów i komórek organizacyjnych:
Akta wydziałowe (ogólne i studenckie):
- Wydział Humanistyczny,
- Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej,
- Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie,
- Interdyscyplinarna Szkoła Doktorska Nauk Społecznych – Academia Rerum Socialium.
Akta pozostałych komórek organizacyjnych:
- Dział Aparatury Naukowej,
- Dział Audytu Wewnętrznego i Kontroli,
- Dział Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich,
- Dział Inwestycyjny,
- Dział Remontowy,
- Dział Spraw Obronnych,
- Dział Szkoleń BHP,
- Sekretariat NSZZ Solidarność,
- Sekretariat ZNP,
- Samodzielne Stanowisko ds. Umiędzynarodowienia Wewnętrznego,
- Samodzielne Stanowisko Pracy – Uczelniany Koordynator ds. Jakości Kształcenia,
- Studium Kultury i Języka Polskiego dla Obcokrajowców,
- Uniwersyteckie Centrum Sportowe (w tym: AZS UMK),
- TV UMK,
- Zespół ds. BHP i Ochrony Ppoż.,
- Zespół Radców Prawnych.
II. Konsultacje powyższych w sprawach dotyczących:
- sposobu przekazywania akt do Archiwum UMK,
- przygotowania dokumentacji niearchiwalnej do brakowania oraz prawidłowego sporządzania spisów i protokołów tej dokumentacji.
III. Przejmowanie materiałów z ww. wydziałów i komórek organizacyjnych.
IV. Opracowanie zespołów archiwalnych oraz prowadzenie rejestru i bazy Video.
V. Wpisywanie danych do baz: Archiwum danych spoza USOS, Doktoraty, Habilitacje oraz IZA (Inwentarz Zespołów Archiwalnych).
VI. Brakowanie akt i współpraca w tym zakresie z Archiwum Państwowym w Toruniu.
VII. Digitalizacja filmów i dokumentów.
VIII. Prowadzenie strony internetowej Archiwum UMK.
IX. Obsługa kancelarii w zakresie:
- obsługi interesantów,
- wydawania i wysyłania dokumentów,
- sprawdzania i realizacji rewersów z wydziałów i komórek organizacyjnych,
- odpisywanie akt zwracanych przez wydziały i komórki organizacyjne,
- wypożyczania akt wydziałom i komórkom organizacyjnym,
- realizacji rewersów z wydziałów i komórek organizacyjnych oraz pracowni naukowej,
- rejestracji wydawanych dokumentów i akt,
- rejestracji korespondencji.
X. Sporządzanie zaświadczeń do ZUS i weryfikacja absolwentów.
XI. Realizacja zamówień z magazynów na Bielanach.
XII. Praca w magazynie w zakresie przejmowania i włączania akt, itp.
XIII. Zamawianie materiałów biurowych w bazie Xprimer.
XIV. Sprawowanie opieki nad praktykantami odbywającymi praktyki zawodowe w Archiwum UMK.
XV. Realizacja spraw bieżących oraz innych prac zleconych przez przełożonego nie uwzględnionych w powyższym zakresie obowiązków.